Online hormoonyoga bevestiging deelname

Je betaling is gelukt!

Belangrijk: bewaar de informatie op deze pagina goed, je ontvangt het maar één keer

Gebruik deze link om naar de registratiepagina van de Yogoya-academy leeromgeving te gaan

Ook als je al eerder hebt deelgenomen aan een training van Yogoya-Academy gebruik je deze link om toegang te krijgen tot de module.

Als je je op een later tijdstip wilt registreren sla de link dan even op.
Het is de belangrijkste link om te kunnen starten; deze link leidt je ook naar de zoomlessen.

Nadat je de registratiepagina hebt ingevuld ontvang je direct (weer) toegang tot de module ‘hormoonyoga online lidmaatschap’.
Je kunt dan al direct aan de slag!
In deze module vind je de links naar de live-zoomlessen met de benodigde passwords.

Registratie voor Yogoya-Academy is nodig om de zoom-lessen te kunnen volgen.
Zorg dus dat je op tijd geregistreerd bent!
Eenmaal geregistreerd kan je op twee manieren op de inlogpagina komen: via de website van YOGOYA: www.yogoya.nl in de menubalk bovenin vind je Yogoya-Academy
of ga direct naar Yogoya-academy via www.yogoya-academy.com)

Hier alvast enkele tips voordat je aan de les begint:

  • is dit de eerste keer hormoonyoga voor jou? Bekijk dan eerst de video ‘basthrika-ademhaling’ in de leeromgeving. Je haalt dan meer uit je eerste zoom-les!
  • tijdens de live lessen gaan we in flink tempo door de serie heen.
    Luister goed naar je lichaam, doe mee wat je kunt en wees lief voor jezelf.
    Less is more.
  • Gaat de oefeningen in de les te snel? Kies dan voor de oefenseries in de leeromgeving. Hierin worden alle oefeningen rustig uitgelegd en je kunt sommige oefeningen ook in de avond doen
  • kies een rustige plek waar je niet gestoord kan worden
  • gebruik een yogamat met daarop eventueel een gevouwen deken of schapenvacht voor extra comfort.
    Houd een kussen en een extra deken bij de hand voor de eindontspanning.
  • draag bij voorkeur geen sokken, de voeten zijn belangrijk voor de energieopname
  • zorg dat je darmen en blaas leeg zijn
  • zorg dat je neus schoon en leeg is en houd een zakdoek bij de hand, dit vanwege de krachtige basthrika ademhaling door de neus.
  • hormoonyoga doe je het liefst op nuchtere maag, in de ochtend vlak na het opstaan. Het moet wel bij je eigen ritme passen. Persoonlijk oefen ik graag in de middag, zo vlak voor ik aan het avondeten begin. Dan kom ik even bij van de dag en krijg ik nieuwe energie voor de avond.
    Kies dus altijd een tijdstip dat bij JOU past, dan maak je het jezelf wat makkelijker. De avond is minder geschikt om te oefenen, want je krijgt nieuwe energie en dat kan je slaap beïnvloeden. In de training zit wel een oefenserie zonder de basthrika adem die wel geschikt is voor de avond.